Najčešća pitanja

Da li moram da se učlanim u Kupon da bih dobio/la kupon?
Svakako. Time ne samo da ćete moći da kupujete po i više nego prepolovljenim cenama, već će Vam na mail svakodnevno stizati aktuelne ponude, kako biste bili u toku. Iako se u većini slučajeva članstvo obično plaća, da biste postali član Kupona nije Vam potreban novac.

Kako da naručim?
Brzo je i vrlo lako! Potrebno je da na Kuponovoj web stranici kliknete „kupi“ pored ponude koja još uvek traje. Na ekranu će Vam se pojaviti uputstva za uplatu a takođe će Vam biti poslata i na mail adresu. Od tog momenta, imate određeni rok(koji je naveden) da izvršite uplatu. Kada registrujemo da je novac „legao“, šaljemo Vam na e-mail adresu kupon, koji je potrebno da odštampate, a potom ga kao takav i iskoristite.

Moram li Kuponov kupon da iskoristim istoga dana?
Ne morate. Rok trajanja kupona varira od ponude do ponude i biće naveden ispod nje same.

Da li mogu da poklonim kupon?
Naravno. To je savršen način da obradujete one do kojih Vam je stalo. Potrebno je da se ulogujete na svoj profil i odaberete opciju MOJI KUPONI. Na svakom aktivnom/uplaćenom kuponu, stajaće ikonica u obliku poklon kutijice. Jednostavno kliknite na nju i popunite tražene podatke. U tom slučaju, kupon treba da glasi na ime osobe kojoj ćete ga pokloniti.

Šta ako ne iskoristim celokupnu vrednost kupona do isteka njegovog roka?
Kada rok kupona istekne, a on će biti naveden ispod svake ponude, više nemate pravo na njegovo korišćenje, niti će Vam deo novca zbog toga biti vraćen.

Imam li pravo da komentarišem postojeće ponude?
Apsolutno. Čak bismo Vam bili vrlo zahvalni da sa nama podelite svoja mišljenja, kritike, sugestije. Putem komentara nam možete predložiti određenu uslugu koja do sada nije bila u ponudi, a koju želite da naručite, a mi ćemo nastojati na tome da je ponudimo nekog od predstojećih dana.